דף הבית / מאמרים / מזכרות לחתונות בירושלים

מזכרות לחתונות בירושלים

איפה נבחר מזכרות לחתונות בירושלים?

אם אתם נמצאים כבר בשלבים האחרונים של ארגון חתונת החלומות שלכם, אחד הדברים הנפלאים ביותר שתוכלו לשלב הוא כמובן מתנות ומזכרות ייחודים עבור האורחים האהובים שלכם. מתנות נפלאות יכולות להשאיר רושם מעולה על האורחים שיבואו לשמוח עמכם, וגם להשאיר עמם זיכרון חם וטוב מהיום המיוחד שלכם.

אזי אילו מזכרות לחתונות בירושלים נוכל למצוא, ואילו מזכרות מיוחדות יש בכלל לאירועים?

 

אילו מזכרות לאירועים יש

בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה, או אירוע חגיגי אחר אפילו כמו חג הפסח או ראש השנה, יש מזכרות נפלאות שאפשר לארגן בשביל האורחים שלנו, כדיי שכל אחד ירגיש כמו אורח כבוד:

ברכונים

לרוב נהוג להעניק ברכונים בעיקר באירועי בר מצווה, חתונות וחגים ובעצם בכל אירוע המכיל טקסט דתי כלשהו בו אנו נדרשים לשאת תפילה יחד. הברכונים יכולים להיות מעוצבים ומעוטרים בהתאמה אישית, עם צבעים ייחודיים שתואמים את האירוע ועם כל כיתוב ופונט שנרצה.

סטים

במידה ואנו באים לאירוע שהוא חג, או בר מצווה, נוכל להביא בתור מתנה לאורחים שלנו סטים קטנים לשימוש אישי, בהתאם לאירוע. לדוגמא סט של ברכון עם ספרון תהילים, או ברכון עם מאכל התואם את החג ועוד. כמובן נוכל לארוז ולעצב את הסט בהתאם לקו גוון מסוים.

תשמישים

מזכרת נפלאה לכל אורח הוא תשמיש קדושה קטן ואישי שיכול לשמש אותו גם בבית. למשל, נוכל לחלק מפיות שבת או מפיות מצה לחג הפסח. כמו כן, נוכל לארגן ספרי תהילים אישיים בעיטורים מיוחדים וכדומה, כך האורח שמקבל את המתנה נזכר בנו בחום בכל פעם שיעשה שימוש במזכרת.

סידורים ותפילות

לבסוף, הענקת הדפסי תפילות ספציפיות, בהתאם לאירוע ואפילו סידורים ממש, הם מזכרת מדהימה ומאד אישית עבור האורחים שלנו. גם כאן נוכל לבצע הזמנה מותאמת לטעם האישי שלנו ונהיה בטוחים שהמזכרת תלווה את האורחים גם הביתה, במיוחד אם מדובר בסידור.

 

איפה נרכוש מזכרות לאירועים

מזכרות לחתונות בירושלים נוכל לרכוש כמובן בהיקף מלא אצל מלכות ירושלים. לחנות זו יש מבחר של סטים ומזכרות מיוחדות בעבודת יד, עבור כל חג וכל אירוע.

 

לסיכום

אם אנחנו מחפשים איך לשדרג את האירוע או החתונה שלנו, אז מתנות ומזכרות קטנות עבור האורחים שלנו זו הבחירה האולטימטיבית והאישית ביותר.

דברו אתנו בווצאפ

לקוחות יקרים
הזמנות באתר התקבל 
עד יום ראשון ו’ ניסן 
למעט אזורים 
בית שמש ירושלים בני ברק אשדוד
התקבל עד יום רביעי ט’ ניסן
חג פסח כשר ושמח 
צוות מלכות ירושלים 
הזמנות באתר התקבל עד יום ו' ניסן למעט איזורים בני ברק ירושלים בית שמש אשדוד התקבל עד יום רביעי ט' ניסן חג פסח כשר ושמח

הזמנות באתר התקבל עד יום ו' ניסן
למעט איזורים
בני ברק ירושלים בית שמש אשדוד התקבל עד יום רביעי ט' ניסן

חג פסח כשר ושמח