דף הבית / מאמרים / נרתיק מהודר לתפילין

נרתיק מהודר לתפילין

איך נבחר נרתיק מהודר לתפילין

מצוות התפילין היא לא רק בגדר המלצה אלא מצווה המעוגנת בתורה בצווי של השם. כל גבר שם תפילין יוקרתיות כמעט בכל בוקר ובכך מאדיר ומכבד את המסורת והדת היהודית, לתוכה התכבדנו להיוולד. בהתאם לכך, נהוג לשמור על התפילין המיוחדות הללו בתוך נרתיק לתפילין, על מנת שהן יישמרו מבלאי וישמשו את הגבר לשנים רבות ככל הניתן.

 

מהו נרתיק לתפילין

נרתיק לתפילין שומרות כאמור על התפילין. תפילין הוא בעצם תיבות המכילות את הטקסט שמצווה על הנחתם ומחוברות אליו רצועות עשויות עור שנעטפות סביב ראשו וידיו של הגבר. היות ומדובר בחומרי גלם יקרים מפז, כך גם נרתיק צריך להיות עשוי מחומרי גלם איכותיים ויוקרתיים.

 

ממה עשוי תיק מפואר לתפילין

תיק מפואר לתפילין לרוב יהיה עשוי מבד איכותי כמו קטיפה נעימה ואפילו לעיתים מפרווה יקרה. כמו כן, נהוג שעל התיק יהיו עיטורים מיוחדים מחוטים עמידים. הצבעים הינם לרוב בגווני כחול, שחור, כסף וזהב יוקרתיים ושונים. מדובר בעצם במתנה נפלאה עבור חתן בן המצווה או עבור חתן העומד להינשא בקרוב . מדובר במתנה יקרה ובעלת משמעות מרובה בדת היהודית במיוחד כאשר מוענקת כך.

 

איפה נרכוש נרתיק מפואר לתפילין

נרתיק מפואר לתפילין, במגוון עיצובים ייחודיים במינם ומבדים יוקרתיים, נוכל לרכוש כמובן בחנות הוותיקה של מלכות ירושלים. חנות זו פועלת כ-30 שנים ארוכות בתחום תשמישי הקדושה ומתמחה בעיצוב ותפירה של מעילים לספרי תורה, נרתיק מהודר לתפילין, פרוכות יוקרתיות ועוד רבים אחרים.

במידה ואתם מחפשים להעניק מתנה מיוחד לחתן השמחה, תפילין ותיק לתפילין מהשורה הראשונה, מומלץ לרכוש בחנות זו כי כך גם נדע שהם יישארו עמו לאורך שנים רבות וארוכות.

לסיכום

במידה ואנו מחפשים לכבד את המסורת בת אלפי השנים, שאנו חלק ממנה, חשוב לא רק לבצע את המצוות שניתנו לנו בתורה אלא גם לוודא שנוכל בכלל לקיים אותן. באמצעות רכישה של נרתיק מהודר לתפילין, נוכל לוודא שהתפילין היקר שלנו שמור מכל משמר ומוגן מכל בלאי. חשוב שהתיק יהיה עשוי מחומר איכותי, כמו קטיפה ופרווה. כמו כן, מדובר במתנה מיוחדת ובעלת משמעות רבה לקראת חתונה ובר מצווה. לכן, אפילו לניתן להקדיש את התיק עם עיטור מיוחד ומעוצב בהתאמה אישית.

דברו אתנו בווצאפ

לקוחות יקרים
הזמנות באתר התקבל 
עד יום ראשון ו’ ניסן 
למעט אזורים 
בית שמש ירושלים בני ברק אשדוד
התקבל עד יום רביעי ט’ ניסן
חג פסח כשר ושמח 
צוות מלכות ירושלים 
הזמנות באתר התקבל עד יום ו' ניסן למעט איזורים בני ברק ירושלים בית שמש אשדוד התקבל עד יום רביעי ט' ניסן חג פסח כשר ושמח

הזמנות באתר התקבל עד יום ו' ניסן
למעט איזורים
בני ברק ירושלים בית שמש אשדוד התקבל עד יום רביעי ט' ניסן

חג פסח כשר ושמח